Mobilní aplikace distribučních společností mohou spotřebitelům pomoci hlídat lépe spotřebu energií, což je v dnešní době, kdy jsou ceny energií velmi vysoko velmi důležité. Např. tento týden spustila takovou aplikaci společnost ČEZ Distribuce, pro zákazníky na jejím distribučním území.
Společnost ČEZ Distribuce svým zákazníkům nově nabízí možnost vyřizovat záležitosti spojené s energiemi pomocí mobilní aplikace Proud. Ta umožňuje například samoodečet elektřiny, zadávání online požadavků produktů a služeb, nebo informuje o plánovaných odstávkách a poruchách. Aplikace má především usnadnit zákazníkům komunikaci se společností. Ke stažení je v Google Play a AppStore.
Mezi hlavní funkce nové aplikace Proud | ČEZ Distribuce (cezdistribuce.cz) patří například samoodečet. Ten má význam hlavně nyní, v době energetické krize a častých výkyvů cen. Zákazník tak má možnost mít zcela pod kontrolou spotřebu elektřiny v jednotlivých odběrných místech, což mu může pomoci zvládnout toto složité období.
Aplikace Proud ve své první generaci nabídne 7 základních funkcí:
– Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě
– Informace o odstávkách a poruchách
– Samoodečet elektřiny
– Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku
– Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS
– Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace
– Sledování stavu řešených záležitostí
Snadné přihlášení a registrace
Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací sms kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků. Ti mají nyní k dispozici i další digitální komunikační kanály, jako jsou Distribuční portál a web www.bezstavy.cz, digitalizace smluv a oznamování plánovaných odstávek a poruch SMS a e-mailem.
AppStore Google Play