Prevence a informace pro seniory v oblasti spotřebitelských úvěrů a financí.

596 111 252

Úvod

sadnessSdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska, z.s. je nezávislý, neziskový spolek hájící zájmy spotřebitelů. V současné době provozujeme 21 poraden v 8 krajích České republiky, které poskytují bezplatné poradenství spotřebitelům. Kromě poradenství realizujeme řadu dalších aktivit zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů, zaměřujeme se zejména na vzdělávání široké veřejnosti a kultivaci podnikatelského prostředí. Spolupracuje s řadou dalších neziskových organizací, které prosazují a obhajují práva a zájmy občanů.

 

Nejnovější příspěvky

 

Proč si sestavovat rodinný rozpočet a jak začít?

Zkroťte své rodinné finance

Také znáte důvěrně situaci, kdy před výplatou počítáte každou korunu a bojujete s tím, jak vyjít s penězi, co Vám zbývají? Nic neobvyklého. Poměrně hodně domácností je rádo, když jejich příjmy pokryjí všechny jejich výdaje. Přitom by bylo žádoucí, aby domácnosti hospodařily s přebytky,...Číst více »


Stáhněte si zdarma brožurky vzdělávacích křížovek

Na webu jsou k dispozici ke stažení všechny naše brožurky s oblíbenými křížovkami. Stahujte zdarma.

Ze zkušeností v oblasti spotřebitelského vzdělávání víme, že nejlepším způsobem předávání informací spotřebitelům – seniorům, vzhledem k úspěšnosti jejich zapamatování, je předávání zábavnou formou. Z tohoto důvodu jsme vytvořili několik brožurek, které kromě...Číst více »


SOS MaS. z. s. uspělo s preventivním projektem Nezadlužím se!

SOS MaS. z. s. uspělo s preventivním projektem Nezadlužím se! u Moravskoslezského kraje také v roce 2019

S radostí Vám můžeme oznámit, že díky finanční podpoře ze stany Moravskoslezského kraje můžeme také v roce 2019 pokračovat v našich vzdělávacích aktivitách s finanční tématikou.

Na...Číst více »


Změna sídla SOS MaS, z. s.

INFORMACE O ZMĚNĚ ADRESY SÍDLA SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ MORAVY A SLEZSKA, z.s.

Tisková zpráva ze dne 17.7.2017
                                     
Nevíte si rady s délkou záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele? Je tady pro...Číst více »


Průzkum ČSOB

LIDÉ VĚDÍ JAK SE POHYBOVAT INTERNETEM, PŘESTO ZBYTEČNĚ RISKUJÍ, UKÁZAL PRŮZKUM ČSOB

Většina Čechů zná základní zásady, jak bezpečně využívat své internetové bankovnictví. Když ale dojde na...Číst více »


Starší příspěvky »